Tak lagy se dají vyřešit restartem mapy ... survival konkrétně jede při množství 22lidí průměrně na 120% výkonu. A nejvíce lagů způsobuje generování pohybu pro zvířata/vesničany .. takže v podstatě tím že lidi staví automatické farmy na maso nebo iron golemy tak to laguje server největší mírou.
A budu tady hnusnej ale já osobně jsem (i když jsem nebyl mod/admin) umřel jen málokdy a ještě k tomu z 95% kvůli vlastní blbosti ... prolézáním podzemí bez světel, nesmyslné vrhnutí se mezi nepřátele, atd..
Je to survival a ačkoliv je to nepříjemné tak podle mě k survivalu patří občasná ztráta věcí. Neznám žádnou surovinu která by nebyla nahraditelná včetně diamantů nebo smaragdů.
Takže za mě je tento návrh zcela zbytečný, navíc lze si uložit home -> portnout se do skladu -> vypráznit inv -> port na home -> následné kopání -> smazáni home -> vytvoření home -> znovu port domu a stále znovu dokola.
Murphy a Any na střídačku prokopali chodbu přes celýserver a pokud vím tak nezemřel nikdo z nih ani jednou
http://www.realcraft.cz:8888/ (3300,X,11000) začátek spodku chodby.
A pokud si rozkopu truhlu plnou něčeho co mi nestojí zato abych si na to dával pozor a přemístil to ještě předtím tak je to dost možná nepotřebný nebo alespon ne příliž důležitý materiál. A pokud si omylem zničím truhlu ve které jsem měl něco důležitého tak si vlezu do toho shluku itemů a v invu čapnu truhlu plácnu ji na zem a jen shiftem přehazuji celé sloty z invu do truhly ... dá se to stihnout za 15-20s.