sambucco napsal:
Ohledně těch statistik do budoucna: například by mohla být vedená řekněme nějaká odměna na hlavu hráče s nejvíce zabitími v PVP, v tomto případě nemám na mysli Celkový počet zabití, ale celkový počet killů od poslední smrti hráče v PVP. Vysvětlím to: Třeba Vysy nastoupí do PVP zóny a začne killovat(jako vždycky), dosáhne tak třeba 20 killů a bude pořád naživu. Od této chvíle by mohl mít jiný hráč, kterému se podaří Vysyho zabít, možnost mít nejen jeho hlavu, ale taky odměnu v podobě 20 dolarů(21 killů=21 dollarů;22 killů=22 dollarů atd.).
Byla by to dobrá motivace, jako na divokém západě, kde lovci odměn sbírali hlavy lidí "Most Wanted". Rázem by to bylo o něco zajímavější, hlavně pro toho kdo je loven pro odměnu by to byla výzva. Co na to říkate?
Víš,ona s tím nebude zase taková zábava, Bude kolem toho hodně nadávání,a stěžování si. Už jenom z toho prostého důvodu,že pokud jdeš proti nějakému hráči,a namlátíš ho tak,že je skoro mrtví,tak se většinou portne buď /home,nebo zase zpátky do pvp areny. A tohle se opakuje do nekonečna.