Fórum Nábor členů AT Prihláška do admin teamu (McKofil) :) - ODSTOUPIL

Založeno od , Před 3152 dny
Téma je zamknuto
Před 3152 dny

Témat:
Příspěvků:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                                Kto som?

Ahoj moje meno je Vilo som človek ktorý sa zaoberá trošku viac o PC ako by mal :P mam 16 rokov.
Študujem Inštalatéra (pretože som prepnutý a od malička bol môj vzor Mário :D ). Vo voľnom čase sa
hrám s programami. Rád chitím kameru alebo foťak a začnem natáčať :) po skončení štúdia na Strednej by
som chcel sa dostať na vysokú MasMedia :). 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                           Ako dlho sa zaoberam Minecraftom?

Minecraft hrám už skoro od začiatku roku 2012 :P Hrál som skoro na všetkých populárných serverov :)
Najradšej hrám no v podstate v všetký MiniHry alebo stavba Domov (moderných) atď... 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                                                       Aké su moje skusenosti?

Moje skúseností s administráciov je dá sa povedať Veľká :) vlastnil som niekoľko serverov a
samozrejme bol som adminom niekoľkých serverov. Programoval som už server od samého začiatku a to
cez VPS :) od inštalácie po Pridavanie Pluginov

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                            Prečo prave ja?