Fórum Nábor členů AT Přihláška: RiKo 30.10.2015 - Přijat

Založeno od RiKo, Před 3112 dny
Téma je zamknuto
Před 3112 dny

Témat: 22
Příspěvků: 149
Hráč
1.) Něco o mě: Jmenuji se Adam Lach, je mi 16 let a studuji obor Automechanik 2.ročníkem na SšT v Přerově. Všechen svůj čas trávím u PC hraním MC, SAMP, CS:GO apod .. nebo tvorbě TS Serverů na zakázku atd ... Mám doma docela zvěřinec: papócha, kočku, psa.

2.) Minecraft historie: Minecraft hraji 3 roky, zde jsem ale začal svůj první survival. Měl jsem mnoho serverů ale tam jsem jaksi survival nepoužíval, protože jsem spíše stavěl a vylepšoval server. RealCraft je můj první survival server, ale to neznamená, že nemám zkušenosti, ba naopak. Jsem typ hráče, který rád pomůže ostatním a rychle zapadne, snažím se, aby se na serveru všem líbilo a nenudili se. Pokud se dá považovat za mód Craftbukkit, tak preferuji ten, na serveru mi sedí nejlépe. Jak jsem psal, RealCraft je můj první survival server, kde jsem hráč, na jiných serverech jsem nehrál, začínal jsem vlastním serverem.


3.) Zkušenosti s administrací: Zkušenost s administrací serveru mám poměrně vysokou, jak jsem psal, měl jsem mnoho serverů. S WorldEditem pracovat umím, Essentials mi taktéž problém nedělá, co se týče Residence, bez problému, příkazy znám skoro z paměti a i jsem si ji překládal.

4.) Proč bych měl být členem AT RealCraftu: Na aktuální počet členů v AT RC je aktivita poměrně nízká, to je i můj důvod podání přihlášky. Většinou hráčům radím já, protože AT není moc aktivní, tím nechci říct, že vůbec nebo že neradí nikdy, pokud je na serveru člen AT, vždy poradí, ale ze členů AT mám nejvíce nahraných hodin, (nepočítejme FreeWalla a Maniaka). Nechci tím ale říct, že jsem lepší než AT, to samozřejmě ne. Nabídnout toho mohu docela dost, např. TS Server, mnoho návrhů na zlepšení serveru, aktivitu a hlavně zábavu pro hráče. Jsem tvůrčí takže i možná vymyslet nějaký ten event.