Fórum Nábor členů AT Přihláška: prahyradek - PŘIJAT

Založeno od prahyradek, Před 2837 dny
Téma je zamknuto
Před 2837 dny

Témat: 10
Příspěvků: 146
Hráč
1) Něco o mě: Jmenuji se Radek Pražák je mi 17 let a bydlím na Filipově nedaleko Hlinska. Studuji SPŠ Chrudim, obor Elektrotechnika/Mechatronika. Dokončen 2, ročník ze 4. Trávím dost času vysedáváním u PC a hraním různých her. Moje záliby jsou elektrotechnika, hraní PC her, fotografování přírody a ježdění na kole. Mám smysl pro humor a rád komunikuji s ostatními lidmi. Nemám výbušnou povahu a dokážu zachovat "chladnou hlavu" .

2) Minecraft historie: Minecraft jsem začal hrát nekdy před třemi lety. Jsem velmi soutěživý typ hráče a miluji stavění. Začínal jsem Warezáckou 1.4.7. Hrál jsem si především s command blocky a redsotneovými obvody jako třeba digitální hodiny a různé počítače. Od verze 1.5.1 jsem se začal připojovat na servery. Po zakoupení originálního účtu jsem se serverům věnoval více. Hrál jsem na serverech Stylecraft, MinecubeReborn, MCTitan, Hypixel, HiveMC, Mineplex a spoustách dalších. Hrál jsem i na módovaných serverech jako třeba Shattrath T3kk!t Cl4ss!c, CreativePortal Modus nebo BurningCube. Před nedávnem jsem objevil RealCraft a nyní se soustředím jen na něj. Důvodem je perfektní a neumírajicí komunita se skvělým AT.

3) Zkušenosti s administrací serveru: Na rovinu. Žádné. Jednou jsem byl Builder. U funkce jsem vydržel asi 6 měsíců. Důvod odchodu byla totální nenormálnost AT. Co se příkazů týče, taky na tom nejsem zrovna nejlépe. Ale to se dá vše naučit. A proto bych se chtěl dostat do AT. Chtěl bych se naučit něco nového.