Fórum Nábor členů AT Přihláška: HorvaldMartin - Přijat

Založeno od HorvaldMartin, Před 2983 dny
Téma je zamknuto
Před 2983 dny

Témat: 19
Příspěvků: 104
Hráč
Něco o mně:
Zdravím jmenuji se Martin Pečený, je mi 15 let a budu nastupovat na SŠ Oselce na obor Umělecký Kovář, ve škole mne baví Dějepis, Tělocvik a Fyzika. Momentálně studuji na ZŠ Koloveč. Zabívám se Historickým Šermem, Air-Softem, Ludologií a Larpem. V Minecraftu stavím především Vikingské/Vikinské stavby a Ranně Gotické Stavby. A teď něco k mé přezdívce Horvald vznikla asi 6 let zpátky když jsem hrál WoW: Vanilla a vytvářel si novou postavu, mněl to být jakoby Viking a tak jsem vymýšlel jméno a napadl mne Horvald a tato přezdívka mi už zůstala jak na Youtube kanále tak i ve hrách. Většinou se snažím průšvihu stavět čelem a né utíkat před odpovědností.
Moje Minecraft historie:
Minecraft hraji již od BETA verze poté co vyšel Minecraft 1.2.5 mi byl odcizen Minecraft(dále MC) účet a proto jsem nad MC zanevřel a přestal jsem ho hrát. Vrátil jsem se na verzi 1.4 a později hlavně 1.5 a 1.6 nyní hraji aktivně na 2 serverech na verzi 1.8.9 a to RealCraft a Story-Craft dále se v MC zabívám tvorbou Resource Packů a Mod Packů. Nerad hraji minihry i když Bed Wars a One Shot mne chytly. Rád hraju na serverech v RPG stylu ale i na více ekonomických serverech se nenudím.
Zkušenosti s Administrací Serveru:
Několikrát jsem byl Adminem a to na serverech které později zkončili, dále Hl. Adminem na serveru kde jsem mněl ban protože se změnil majitel a starý A-T byl vybanován. Nedávno jsem odešel z postu Buildera na serveru Story-Craft, několikrát jsem byl na jiných serverech i Moderátorem.
Proč bych chtěl být v A-T: