Fórum Nábor členů AT Prihláška MoE2185 - Přijat

Založeno od MoE2185, Před 3022 dny
Téma je zamknuto
Před 3022 dny

Témat: 1
Příspěvků: 1
Hráč
Niečo o mne
  • Ahojte, moje meno je Anika :) , no väčšinou sa predstavujem ako kaktus :D . Je mi 15, o pár mesiacov 16 :) ,pochádzam z východného Slovenska,konkrétne Vranov n/Topľou no väčšinu svojho času trávim v Prešove kde aj študujem umelecký odbor- dizajn interiéru. Síce som na intráku ale nebráni mi to hrať nakoľko tam máme wifi a pre istotu mám aj svoje data ,takže problém v tom žiadny nie je :D . Poďľa ľudí som dosť bláznivá no ale som fest urážlivá :D aj keď sa urazím tak maximálne na 5 minút :D ,keď ma niečo fakt naštve ,chvíľu som ticho ... vybuchnem a potom už som zas kľudná :D Priznám si že som rada stredobodom pozornosti :D nemám rada ak si ma niekto nevšíma či ignoruje :D pokiaľ to niekto robí,nedám mu pokoj :D , neviem čo by som o sebe mala ešte napísať tak prejdem k ďalším bodom :) 


Minecraft história a skúsenosti s administráciou servera
  • Minecraft som začala hrať keď som mala 11 rokov  :D , vždy som hrala single. no neskôr som objavila multi. a odvtedy hrám len na serveroch... Mala som viackrát pauzu ,či už kvôli škole alebo iným veciam..
  • Prvý server na ktorom som hrala bol tuším adamcraft alebo niečo také, a vtedy ako úplne decko som si myslela že to je jediný server :D .. časom som prichádzala na iné servery, a neskôr som zistila že môžem mať aj svoj server.Tak som trošku staršia a rozumnejšia založila server,lepšie povedané môj prvý server mi založil kamarát a neskôr som sa postupne učila ho spravovat sama,prvý server nemal až taký úspech ,tak som ho zrušila a po čase som spravila sama nový kde som si ho celý spravovala sama,bola som sama celý AT v jednom :D aj pluginmaster.Neskôr som založila AT ako má byť :D a tak som mala server približne pol roka....Potom som server zrušila a hrala som väčšinou skyblock alebo survival..