Co jsou rezidence?
Rezidence jsou vámi vybraná území
Vytvoření rezidence
Rezidence se vytváří tak, že se nejdříve vybere potřebná oblast (pomocí příkazů nebo dřevěné motyky),
následně se pak napíše příkaz /res create <jméno rezidence>
Rychlé vytvoření rezidence
Pro rychlé vytvoření rezidence si stačí stoupnout doprostřed území, ve kterém chceme mít rezidenci.
Poté rezidenci vytvoříme rovnoměrně do všech stran příkazem /hres <nazev>.
Vytvoření rezidence pomocí motyky
- Vezmeme do ruky dřevěnou motyku
- Levým kliknutím na libovolný blok vybereme první bod
- Pravým tlačítkem klikněte na blok tak, aby uhlopříčka vedená mezi oběma body procházela celou oblastí, kde chcete mít rezidenci
- Napište příkaz /res select vert, tím se rezidence vytvoří do maximální výšky a hloubky
- Pak už jen napíšeme /res create <jméno rezidence>
Vytvoření rezidence pomocí příkazu
- Stoupneme si na místo, kde chceme mít rezidenci
- Pomocí příkazu /res select <x> <y> <z> zvolíme požadovanou rozlohu
Například /res select 4 4 4 vybere oblast 9x9x9 kostiček kolem vás - Volitelné Napište příkaz /res select vert, tím se rezidence vytvoří do maximální výšky a hloubky
- Pak už jen napíšeme /res create <jméno rezidence>
Teleport do rezidence
- Defaultní místo pro port do rezidence přenastavíte příkazem /res tpset
- Na rezidenci se poté teleportujete příkazem /res tp <rezidence>
Rychlé udělení práv
Pokud chcete přidělit hráči práva (build, destroy, container, move, tp, use) do vlastní rezidence,
provedete tak příkaz /res povolit <hráč>. Pro odebrání těchto práv napište /res zakazat <hráč>.
Vlajky- flags
- Pomocí vlajek lze pro celou rezidenci, a nebo jen pro určité hráče nastavit hned několik různých věcí
- Při nastavování vlajek je třeba stát v rezidenci, a nebo její název přidat do příkazu (složitější)
- Příkaz /res set <rezidence> <vlajka> <true/false> nastaví vlajku pro celou rezidenci
Např: /res set piston true - povolí funkčnost pistonů v rezidenci - Příkaz /res pset <rezidence> <hráč> <vlajka> <true/false> nastaví vlajku danému hráči v dané rezidenci
Např. /res pset domeček Franta build true - povolí hráči Franta stavění v rezidenci domeček - Seznam vlajek
- move- pohyb v rezidenci
- build - možnost stavět
- destroy - možnost ničit
- use - možnost používat tlačítka, dveře, crafting stůl, ...
- container - možnost používat bedny, trouby, ..
- ignite - možnost podpalovat v rezidenci
- flow - roztékání vody/lávy v rezidenci
- piston - funkce pístů v rezidenci
- healing - léčení v rezidenci
- animals - spawnování zvířat v rezidenci
- monsters - spawnování agresivních mobů
Subzóny
- Subzóny jsou doslova rezidence v rezidencích
- Hodí se zejména pro správce měst, který prodává parcely
Vytvoření subzóny
- Subzóna se vybírá stejným způsobem jako rezidence samotná (označení motykou nebo příkazem)
- Celá oblast subzóny musí ležet v rezidenci!
- Příkaz pro vytvoření je trochu odlišný- /res subzone <název subzóny>
- Její název je pak ve stylu název_rezidence.název_subrezidence
Např. Brno.Slatina - subzona Slatina v rezidenci Brno
Nastavování vlajek
- Postup je podobný jako u rezidencí, jen se používá název
- /res set <rezidence>.<název subrezidence> <vlajka> <true/false> - nastaví vlajku pro danou subzonu
Např. /res set Brno.Slatina piston false - zakáže fungování pistonu v subzoně Slatina v rezidenci brno - /res pset <rezidence>.<název subrezidence> <hráč> <vlajka> <true/false> - nastaví vlajku pro daného hráče
Např. /res pset Brno.Slatina Franta container false - zakáže hráči Franta otevírat truhly v subzóně Slatina v rezidenci Brno
Smazání rezidence
- Upozornění: smazání rezidence/ subzóny je nevratné
- Pomocí příkazu /res remove <rezidence> a následného potvrzení akce pomocí /res confirm lze rezidenci smazat
- U mazání subzon pak jen místo názvu rezidence vyměníte název subzony
Např. /res remove Brno.Slatina --> /res confirm - vymaže subzonu Slatina v rezidenci Brno
Informace o rezidencích
- /res info <jméno rezidence> vypíše informace o rezidenci
- /res list vypíše názvy vašich rezidencí
- /res list <hráč> vypíše názvy rezidencí daného hráče
- /res sublist <hráč> vypíše názvy subzón daného hráče