Fórum Představte se prahyradek Ver 2.0 + THX

Založeno od prahyradek, Před 2490 dny
Před 2490 dny

Témat: 10
Příspěvků: 146
Hráč
Ahoj všem. Všiml jsem si, že se tu teď jaksi rozšířilo představování. Já jsem se již představoval, ale po přečtení mého ,již 350 dní strého, tématu jsem nalezl spostu již nepravdivých údajů a hromady chybjejících věcí, ketré bych vám rád sdělil. Takže jsem vytvořil něco jako Verzi 2.0 kterou vám zde nyní předložím.

Jmenuji se Radek Pražák je mi 18 let a jsem zde na serveru ve funkci Administrátora.

Studuji SPŠ Chrudim a nyní jsem úspěšně dokončil 3. ročník ze 4. 

Mám rád modrou barvu a to je důvod, proč bude celý text psán v této barvě. 

Mám spoustu zálib: Elektrotechnika, fotografování, ježdění na kole, výlety, stevění bunkrů s kamarády, hraní PC her, provokování učitelů a spousty dalšího.

PC Hry: No, zde to bude vcelku rychlé, neboť od minulého roka jsem spoustu her přestal hrát. Nyní hraji jen MineCraft, srdcovku Wolfenstein a nově jsem začal hrát Space Engineers.  

Hudba: Ta se za poslední rok velice změnila. Metal jakoby omrzel a začal jsem poslouchat trochu měkčí hudbu. V mé knihovně se nyní nachází The Prodigy, Battle Beast, Within Temptation, Crematory, a rád si poslecnu i Fall Out Boys.

Moje MC historie: 
Zde to bude strašně dlouhé.